Over de praktijk

Over de praktijk

Veluwse Poort

De praktijk is gevestigd in Medisch Centrum Veluwse poort. U kunt de praktijk vinden op de 2e etage. Deze is te bereiken met de lift of de trap.
De praktijk biedt Oefentherapie Cesar, Slaaptherapie (voor volwassenen en kinderen) , Parkinsonspecifieke therapie en Thuiszorgtherapie.
Behandelingen aan huis worden gegeven in Ede en omgeving.

Voor meer informatie over Medisch Centrum Veluwse Poort kunt u terecht op de website www.medischcentrumveluwsepoort.nl .

Fien de Kok is geregistreerd bij het Kwaliteitsregister voor Paramedici. Iedere 5 jaar volgt hier een herregistratie om aan de kwaliteitseisen van het register (kwaliteitsregisterparamedici.nl) te blijven voldoen.

Daarnaast is de praktijk aangesloten bij het Netwerk Slaapoefentherapie, ParkinsonNet en aangesloten bij de beroepsvereniging de VvOCM.

Handige Links
Samenwerking

Rebecca van Laar Oefentherapie Cesar Ede

In mijn praktijk werk ik veel samen met Rebecca van Laar. Zij heeft haar eigen Oefentherapie praktijk in Ede en wij delen samen onze behandelruimte. Wij zijn niet tegelijk aanwezig in de behandelruimte maar werken naast elkaar. Wij nemen in vakantieperiodes of periodes van ziekte voor elkaar waar.

Voor meer informatie over Rebecca en haar praktijk zie haar website.

Klachtenregeling

Vanaf 1 januari 2017 zijn de regels voor het indienen van een klacht over uw zorgverlener gewijzigd. Als u een klacht heeft over de geleverde zorg door uw zorgverlener kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici mits uw zorgverlener daarbij is aangesloten.
Uw zorgverlener heeft u geïnformeerd via de site van zijn/haar praktijk en/of een folder verkrijgbaar in de praktijk wat u kunt doen als u ontevreden bent over de geleverde zorg. Als uw zorgverlener is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici geldt de volgende procedure.

De eerste stap voor u is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing.
Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De Klachtenen geschillenregeling Paramedici, biedt u, mits uw zorgverlener hierbij is aangesloten, een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Klik hieronder om naar de website van het klachtenloket paramedici te gaan voor nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure. Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te  benaderen.

Voor vragen of meer informatie:

e: info@klachtenloketparamedici.nl

t: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)

http://www.klachtenloketparamedici.nl/default.aspx